2016. február 22., hétfő

Sok kékeszöld és némi lila / Lots of sea-green and a bit of purple




Kipróbáltam, milyen lesz, ha peyote helyett square stitchcsel foglalom be a chatont - jól néz ki :)
I was testing how to bezel a chaton with square stitch instead of peyote - looks good, I like it :)






























Egy ideje már nem hagyott nyugodni ez a lila-kékeszöld párosítás, most végre kipróbáltam egy jól bevált mintával - de új nyakláncmegoldással. Sajnos, így utólag kissé szerencsétlen ötletnek tűnik...  mármint túl élénk ahhoz, hogy igazán elegáns legyen, de hétköznapra meg talán túlzás a kristálygyöngyökkel és az organzaszalaggal :/ Legalábbis nekem így tűnik, lehet, hogy túl pesszimista vagyok...
This purple-green combination was tempting me for a long time - finally I tried it with a well-proved pattern. Alas, the result is not the best - I mean, because of the strong, contrasting colours it's not decent enough for an elegant occasion, but on the other hand it's too flashy and glamourous for average days :/ At least so it seems to me, maybe I look things too gloomy...
 







Nincsenek megjegyzések: