2016. február 19., péntek

Az első rivolis medálom / My first rivoli pendant





Talán ez a zene illik legjobban ehhez a medálhoz / I think this music fits really to this pendant:
 https://www.youtube.com/watch?v=-vyDQpVfd2E 
Hogy miért? Az egyszerűbb magyarázat, hogy azután kezdtem el fűzni, hogy láttam Shinkai Makoto filmjét, a Hoshi o ou kodomot (magyarul Csillaghajsza lett a címe). A cselekményben fontos szerepet játszó kristály, a clavis juttatta eszembe a barátnőmtől korábban kapott rivolit. Akkor már nézegettem egy ideje képeket és leírásokat befoglalásokról, de kipróbálni még nem volt alkalmam - ez volt az első próbálkozásom.
És pontosan ez a másik ok, amiért ezt a zenét annyira passzolónak érzem. Régóta áhított jó minőségű gyöngyöket,  delicát és swarovskikat végre a kezemben érezni, kipróbálni azt a technikát, amit csak elméletben ismertem... tényleg, mintha egy régóta keresett másik világba érkeztem volna, ahogy a filmben Asuna és Morisaki-sensei Agarthába :)


Why this music? Well, I made this pendant after watching Hoshi o ou kodomo by Makoto Shinkai (the English title is Children who chase lost voices from deep below I think). The clavis-crystal from the film reminded me of this rivoli given by my friend. This was my first attempt to bezel a rivoli - and that's the other reason. Finally have the chance to work with Swarovski crystals and delicas, trying out a method known before just in theory... well, it was like arriving an other world longed and searched for long time, just like how Asuna and Morisaki-sensei reach Agartha in the anime :)

Nincsenek megjegyzések: