2016. február 24., szerda

Réges-régen... / Long time ago...

 Oké, valójában csak pár hete, és pláne nem egy messzi-messzi galaxisban ;) De azért mégis...
Well, actually a few weeks ago, and absolutely not in a galaxy far, far away ;) But yet...


 Húgom egy megjegyzésével kezdődött, szerinte ugyanis az egyik gyöngyös karácsonyfadíszünk úgy nézett ki, mint egy TIE-vadász. Ugyan én ezzel nem értettem egyet, de a gondolat persze befészkelte magát a fejembe, hogy tényleg készítsek egyet gyöngyből. Igen elvetemült ötleteim tudnak lenni... és igen, megvan az újabb pár "fura repülő izé"-fülbevalóm :D (a cikesz után nyilván nem túl meglepő...)

/ According to my sis, one of our beaded Christmas-tree ornament looks like a TIE-fighter. I don't agree with her, but the thought stuck in my head - why not making really one from beads? Yeah, me and my weird ideas... and obviously I've got now a new pair of "funny flying thing"-earrings (after the snitch it can't be too surprising...)


A történet valamikor a reghéten folytatódott... ültem a gép előtt, várva, hogy hajlandó legyen végre működni a Neptun, és felvehessem a tárgyaimat - közben pedig csináltam egy mini fénykardot :) A feszültség levezetésének ezen módja legalább nem okoz kárt a berendezésben ;)
/ I was sitting before my computer in order to registrate for the next semester, but the system didn't work, so while waiting I made a mini lightsaber :) An alternative way to deal with stress and frustration... :P


Persze, eddigre már nem tudtam leállni, így másnap egy lendülettel elkészült ez a kis BB-8 figura. Csak mert BB-8 cuki. Nagyon! :)
Sajnos persze bőven van hibája az elkészült darabnak - egyrészt nem vagyok túl jó peyote bogyók fűzésében, ezért bénácska a formája; a feje túl nagy, mert nem volt kisebb kabosonom (ez 12 mm-es, de alighanem 8-as vagy 10-es kellett volna), a minta sem pontos... - de nem baj, az enyém és szeretem :D
/ Naturally I couldn't stop at this point, so next day this little BB-8 figure was made. Because BB-8 is cute. Very cute! :)
Unfortunately it's way far from perfect - I'm not good at making beaded bead with peyote, that's why it has an awkward shape; the head is too big, because I haven't got smaller cabochon (this is 12 mm, but I guess, with 10 or 8 mm would have been better), the pattern is not accurate... - but I don't mind, it's mine and I like it! :)












A hét termései egy képen - na, melyik lehet a kakukktojás? ;)


Results of the week - can you spot the odd-one-out? ;)
































































Nincsenek megjegyzések: